Tandläkaren

Snart ska jag och Jason göra oss iordning och sedan åka till tandläkaren. 
Nervöst, svar ja! Jag själv är LIVRÄDD för tandläkarn och måste ha lustgas om jag ska dit, och det gäller ju att inte lägga över den rädslan till Jason, för det gär man ju lätt om jag visar att jag är rädd. 
Men min lille kille kommer antagligen vara jätte duktig :) så kommer mormor/mamma sen så ska vi göra något skoj. =) 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Maria

Urch rädslor är svåra att hantera även runt sitt barn men man måste ju för att dem inte ska behöva känna samma sak. Hoppas det gick bra för er hos tandläkaren trotts allt:)

2015-05-21 @ 14:05:06
URL: http://mammamia.vimedbarn.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0