Trött på allt!

Sitter hemma med Jason, han rör runt i lådor (och jag ORKAR inte bry mig) finns inget farligt i lådorna, finns typ lite spel och sånt. Idag är mitt humör verkligen upp och ned, nästan som jobbiga humörsvägningar som man har när man är gravid, MEN NEJ DET ÄR JAG INTE!
Började plocka lite tvätt och skit förut, så gick jag in till sovrummet, och skulle bädda. Men NEJ jag orkar inte, måste dessutom bädda om för en gris har sovit brevid oss inatt. Men neääh, jag orkar fan inte.
Städade som en tok igår och idag ser det fan lika illa ut igen, jag avlider, jag hatar att bo i en svinstia! 
Förstår fan inte hur folk kan bo så, jag tycker det är ÄCKLIGT så fort golven har lite fläckar eller om det står lite disk på diskbänken. Snat är iallafall all tvätt klar.. 
Sedan ska jag åka och träna bodypump och efter det blir det massa plugg inför provet på fredag.
Sedan har jag bara ETT prov kvar på hela denna j*vla terminen. Känner att jag är fett trött på allt just nu, usch!
 
 
Tog lite roliga kort med min älskade Jason iallafall, med webcameran dock.
(Aldrig haft såhär dålig kamera på datan, tillochmed min första laptop hade en awsome kamera jämnfört med denna.. suck..)
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Blondina

Men snyggingar <3 <3

sv; Jaa :( Hoppas de kommer fler tävlingar babe ;)

Jag läser till undersköterska :D

2015-05-20 @ 18:27:38
URL: http://blondina.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0