Våran mysdag!

Idag har det vart en mysig dag med lek, handla med mormor och besök hos gammelmormor.
 

Imorse var vi hemma och myste medans det spöregnade ute, sedan sov Jason middag och jag kollade på senaste avsnittet av Ex on the beach. Sedan kom min mamma hit så då åkte vi och handlade blommor, mamma köpte en Penis chilli (?) haha och sedan handlade vi lite på city gross. 
 
Efter det åkte vi hem till min mormor och hennes gubbe och hälsade på dom en stund. Jason lekte med bilar och sina två leksaks djur, en hund och giraff. Hunden fick sin nos söndertuggad utav våran kära Xzeena. 
Sedan åkte vi hem och målade och lagade middag, så kom pappa (Joakim) hem och min syster. 
Och sen åkte jag och min syster och solade, väääälbehövligt! Helt slut som jag är somnade jag i solariumet från och till haha. Nu ligger jag hemma i sängen och bloggar lite medans Joakim och Jason är hemma hos farmor och farfar. Min hjärna är totalkaos, så trött. Men sover jag nu är jag rädd att jag inte kan somna sedan ikväll. Och imorgon vill man ju vara hyvsat pigg när det är fredag och allt! Jag tycker veckorna springer iväg, det var ju nyss helg?! haha men skönt är la det. 
 
 
 
Vad har ni gjort idag ? =)
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Emma

Sv: Haha, ja man måste ju sitta på första parkett ;)
Tack så jättemycket, din är väldigt fin och bra din med :)

2015-05-07 @ 18:56:30
URL: http://sannasfans.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0