Jag börjar fan bli rädd!

Godmorgon fox! 
Idag är jag ledig, så skönt! Jag kan sova middag sedan med Jason weei :D haha. Och slippa stressa med lunch och dagis och allt, gottgott.  Idag vaknade han runt 7 tiden, som vanligt just nu.
 
Nu till min rädsla .. terroattacken!  Jag börjar bli nojig som tusan, vi kommer säkert bli bombade! Jag hoppas att vi kan vara "lugna" som dom säger att vi ska vara och att vi ska leva som vanligt, men det gör man ju inte efter ett sånt här hot om terror. Jag kommer INTE att åka till stan och handla under jul och nyår, vågar knappt åka till Ullared haha. Och sen att det är en i Sverige som har ett terror planerat känns inte heller jättebra, och dom flesta kommer ifrån Göteborg som har åkt till Isis, det är skrämmande! 
Ännu mer skrämmande är det att våra barn ska växa upp i detta samhället, i denna onda världen. 
Jag får ont i magen när jag tänker på vad som kan hända, riktigt ont.
Det är hemskt att folk kan vara såpass sjuka att dom vill skada andra människor, vad är det för sjuk värld vi lever i... 
Är glad ändå att Jason inte förstår sånt här så att han slipper att gå runt och vara rädd, men det är ändå hemskt att han inte vet vad som kan hända. Nej, nu får jag sluta vara så jäkla nojig över allt. 
 
Antar att det inte bara är jag som är nojig? hur går era tankar kring detta? 
 
 
Jag och min kära syster! 

Kommenterar gör du här!
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Tycker det är fruktansvärt att man ska gå omkring och vara rädd fär ett möjligt krig! Trodde att hjärnan hade utvecklats mer på oss människor. Förstår inte alls hur man kan tänka sig mörda/plåga människor.... Eller hur man kan låta små barn delta i kriget!!?
Går med runt och är rädd mest hela tiden. Kommer inte heller åka till stora folksamlingar.
Hörde att Ullared hade ökat bevakning med nån polis buss eller va de va. Har inga källor utan de hade stått i någon tidning.
Vi får hoppas att världen går ihop och får bult på terroristerna!

2015-11-19 @ 15:44:17
URL: http://mittbabbel.blogg.se/
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Leva måste man verkligen! Vi får hoppas att världen får kontroll på problematiken och att krig och fler terrordåd uteblir!

Jag var i Ullared i lördes och fy med mycke folk där var! Hoppas de inte är lika många nästa gång du ska dit! :)

2015-11-20 @ 09:32:27
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0