Ledig dag med Jason

Hejsan! Vi har nyss varit ute och gått med Xzeena, jag och Jason. Sedan lekte vi lite ute på gården tills att Jason hittade en stor vattenpöl att hoppa i och hans skor blev helt dygnsura! så vi fick gå hemåt. 
Nu ligger han och tittar på bilar 2 och jag ska försöka läsa på lite inför tentan som jag ska göra i eftermiddag, i Palliativ vård. Skönt med hemtenta och inte ett prov i skolan, för på tentan får man dels vara hemma och sedan får man ha boken, men man måste skriv en del och sedan lämna alla källor såklart. 
Och på fredag ska jag ha prov igen, härligt detta.
 
Och det känns som om jag har världens infektion i kroppen som kommer att bryta ut snart, har ont i huvudet och hostar och är förkyld, hoppas att de kommer ihelgen så jag är frisk nästa vecka när praktiken börjar.
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0