När man bara vill ge upp

men nej, nu ser jag ljuset! Snart är detta över, men just nu håller jag på att drukna i uppgifter, prov och allt som har med skolan att göra. Jag är så sjukt trött! Imorgon har jag en hemtenta i två timmar och sedan på fredag har jag ett prov i skolan, och sedan på måndag börjar praktiken. Måste ringa dit med! Jag har helt ärligt inte haft tid med något. Sedan har jag 5 st inlämningar att göra inför gymnasiearbetet som jag ska skriva under praktiken. Sedan ska jag även hinna klämma in en uppsats på 50 poäng innan skolan är över. 
Känns som att det inte är mycket kvar, men jo det är det! Jag druknar i allt nu känner jag, orken är påväg neråt!
Men det är bara till att fortsätta att kämpa, snart så är det faktiskt över och jag är äntligen en färdig utbildad undersköterska. Jag längtar!
Är lite nervös inför praktiken också men det är samtidigt jätte spännande, att se hur det är på ett sjukhus! =)
Kommer säkert gå jättebra =) 
 
Och under allt detta som händer och ska hända så ska man ha tid för fritiden och sin familj också, men det får jag försöka att klämma in någonstans haha! emellan allt så ska väl det också gå att hinna med. Så tråkigt när det ska drabba Jason, jag vill ju hinna leka mer med han och hitta på mer saker med han än vad jag kan just nu, försöker så gott jag kan iallafall. 
 
Nu får jag väl plugga vidare, vet bara in om jag ska börja med provet inför imorgon eller om jag ska beta av uppgifterna inom gymnasiearbetet... huhu suck! Och snart är det jul också! haha åååh! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0