Praktik

Hej! 
Idag ska jag göra en sista kväll på praktiken innan jag ska få vara ledig en dag haha =) hoppas hoppas på att man får sova lite imorgon, idag gick Jason upp klockan 7! Så jag är helt slut. Så idag hoppas jag att tiden går fort så jag kan få komma hem och sova! Sedan har ja en dag kvar på denna veckan att göra innan helgen kommer och då ska jag SOVA! haha. Jag tycker faktiskt att det är ganska så kul på sjukhuset, det händer mer saker än vad det gör i hemtjänsten, men jag gillar ändå hemtjänsten, det känns mer som mig. Men ja, sjukhus är skoj och det var inte alls så illa som jag trodde haha! 
Nu ska jag göra iordning mig,  Puss så länge! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0