Pray for Paris

Hemskt, är ett utav alla orden som man kan säga om det som hände i Paris igår, det är helt fruktansvärt. 
Och det är antagligen inte sista gången något sånt här händer, isis har gått ut med att det bara är början. 
Jag är fan rädd, och jag vågar inte ens tänka på hur detta land/värld kommer att se ut när Jason och alla i hans ålder växer upp, jag spyr! Hur kan man vilja göra så här emot andra människor? kan man verkligen vara så svart inombords, fy. Undrar hur länge det dröjer innan det är  tredje världskriget usch! Jag är livrädd för att det ska bli krig, jag är verkligen sjukt rädd! Kan inte något få stopp på isis !! 
 
 
Jag vill att mitt barn ska få växa upp i en trygg och säker värld, men det är ju tvek. 
 
Jaja, finns inget man kan göra så det är bara att hoppas på det bästa och att det går så bra som möjligt för alla drabbade i Paris, kan inte ens tänka mig tanken om hur hemskt det måste vara! 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Therese

Fruktansvärt det som hänt! Jag är med livrädd för ett krig! Hoppas på att det inte går så långt!vi måste lära oss att acceptera och förstå varandra, var vi än kommer ifrån!

2015-11-15 @ 22:55:38
URL: http://mittbabbel.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0