Sjukstugan!

Godmorgon! 
Under helgen har hela familjen blivit förkylda och idag är vi hemma och vilar oss, det är mest jag och Joakim som är dunder förkylda, men Jason får såklart vara hemma med oss onödigt att lämna han på dagis när vi är hemma och är sjuka. Hoppas att han inte behöver bli såhär förkyld nu bara. Hade tänkt att gå till skolan men jag nyser gång på gång och näsan känns som om den är lika svullen som Rudolf med röda mulens nos. 
Hoppas att det ger med sig snart! Och inte nog med det så har jag ont i halsen också, skit asså. Har inte tiiiid med att vara sjuk nu! 
 
Bjuder på en bild av våran skönhet till hund!
 
Måste måste måste hitta mig en vinterjacka, inte konstigt att man blir sjuk när man går runt i en bomberjacka som är till för våren haha! Men jag har as svårt för att komma fram till vilken jacka jag vill ha så därför har jag dragit ut på det haha! illa... Puss så länge!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Söt vovve ni har :)

2015-11-04 @ 19:36:25
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0