Torsdag - Trött som tusan!

Godkväll på er ! =)  
Nu har jag tagit mig ett varmt varmt bad, kände mig så frusen innan och trött som tusan är jag också. 
Har hunnit göra en del idag, vart i skolan, betygsamtal, tagit nytt kort till mitt nya körkort, handlat med Jason Carro och mamma, rensat lådor i köket, städat och lekt med Jason Joakim och Xzeena. 
Så snart ska jag gå ut med Xzeena och sedan krypa ner i sängen, så gott så gott! 
Annars kommer jag att somna i soffan haha! 
 
Jo just de, mitt betygsamtal gick bra! lite över förväntan faktiskt haha! ska kompletera några frågor och sedan hade jag fått bra betyg på mina uppgifter som jag har lämnat in, toppen! 
Tänk att denna utbildningen snart är slut, seriöst jag är undersköterska om några få månader! i januari är jag utbildad usk, weiho! Denna sista terminen har gått jättefort, känns som vi nyss började men ja snart är den slut och det ska bli så underbart, att komma tillbaka och jobba mer =D och att jag har så mycket mer i ryggmärgen efter utbildningen, riktigt bra! 
 
God natt =)! Imorgon blir det mycket roligare inlägg med massa nya bilder Puss och kram!
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0