Fest hos grannen och här sovs det!

Fest hos grannen och hemma sover alla förutom jag! så tråkigt, visst klockan är halv elva och det var Jason som höll mig sällskap längst, Joakim somnade på soffan redan innan nio. 
 
Ska försöka sova strax jag med, om jag inte måste måste hämta min lillasyster. Eller gå och skälla på grannarna? haha, nej det gör jag inte. De är alltid lugnt i detta huset så kommer inte att klaga, man vet ju själv hur man var i den åldern, (låter as gammal, usch!! jag vill inte bli gammal, jag är bara 25 och inte 55!! haha) fast vi hade fest näst in till varje helg haha, stackars grannar!  Tur att vi inte var hos oss varje helg, men ja, nästan varje helg, för mamma var alltid hemma hos hennes pojkvän då, eller jobbade haha stackars mamma! Jag får väl känna på det själv om några år antagligen! Förhoppningsvis bor vi i hus då!! haha. 
 
 
 
Puss och godnatt!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0