Godmorgning friday!

Godmorgon på er allisammans! 
Idag är det fredag och jag och Jason har en ledig dag, men ändå ska han vakna klockan sju när hans pappa ska upp till jobbet, suck! Jag vill sova haha! Vi la oss på soffan och medans han kollade på barnprogram och åt välling så somnade jag en stund, TUR att han låg kvar och kollade på tv och inte hittade på massa hyss haha! 
Ikväll blir det jobba för min del, även imorgon klockan 7-16. Ska bli skoj att jobba lite och träffa alla goa arbetskompisar och alla våra kära äldre =)! synd att man ska vara så himla trött bara! 
Så har jag ett prov på måndagmorgon så jag får ta min ork att läsa imorgon kväll och hela söndagen.
Inte konstigt att man är trött? sedan ska vi skriva massa fördjupningar om olika områden inom vården, NÄR SKA JAG HINNA DET? ska vara klart tills att vi ska ut på sjukhuspraktiken. Aja, spännande! Nu är det iallafall inte jättelångt kvar tills vi är klara! Undebart!! =) 
 
Nu får det bli en dusch och sedan en promenad med Jason och Xzeena! Puss så länge!
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0