Helt mör

Nu är jag helt mör i hela kroppen och kommer att sova som en prinsessa inatt! 
Jag har vart med min syster och kört två pass på raken, först körde vi CXWORX och efter det körde vi Bodypump, sjukt skönt när det är över =)! 
Nu sitter jag i soffan med Joakim och Xzeena och ska kolla på "Heja Sverige" (haha som är ju så sköna) fast jag kommer nog inte titta så mycket när jag har datan i knät haha. 
Jason sover, läste Kaninen som så gärna ville somna för honom och han somnade med engång nästan.
Innan var han så otroligt pigg och busig, men när han la sig ned i sängen och när jag började att läsa så blev han så lugn och go haha =) Hoppas han får sova hela natten! Igår natt fick han växt värk och vred och vände på sig stup i kvarten, han fick alvedon men efter några få timmar kom det tillbaka och han grät och gapade. 
Men idag verkar allt vara okej med han, våran pluttis! 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0