Måndag - CHECK!

Nu börjar måndagen att lida mot sitt slut, så skönt! Har varit i skolan och pratat om vårt immunförsvar hela dagen och sedan har jag tränat bodypump med min syster, jag kommer att ha sån värk imorgon!  Jobbigt och gött pass, det är gött när det är klart haha. Har även hunnit att göra klart uppgiften som ska vara inne imorgonbitti! så nu kan jag bara slappa en stund innan vi ska lägga oss och sova! 
 
Jason somnade ikväll också, med hjälp av "Kaninen som så gärna ville somna" men ikväll fick Joakim läsa så att inte han också hade somnat, haha! det är en bra bok den =) så har du/ni svårsomnade barn, prova den! Jag själv ångrar att vi inte gjorde det tidigare! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0