Och där kom febern...

Igår kväll kom febern på Jason, när jag skulle ta han ifrån soffan in till sängen så kände jag att stackarn hade fått feber, den kom jätte fort och han är inte sjuk annars. Men idag har han vart ganska pigg ändå ovh nu sover plutten, vila så han blir frisk och piggare =)! 
Jag har vart med min syster och kört Joakims bror och hans kompis hem, sedan handlade vi lite. Fick köpt tre bilar till Jason ifrån hans gammelmormor, och sedan köpte jag ett sett med pennor, kritor, penslar och vattenfärger som vi kan pyssla med sedan. Något får man hitta på när man får hålla sig hemma :) 
 
 
Skönt att det är studiedag imorgon på dagis så han får vara hemma med pappa medans jag är i skolan. 
Och idag ska vi bara vara hemma och mysa =)! 
 
Vad ska ni göra idag? =) 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0