Tarm hit och tarm dit.

Jag drunknar innför detta provet, det är så mycket så jag vet knappt inte vad jag heter längre, vad det tarmvred? hahah jag blir tokig. Jag vill bara krypa ned i sängen och sova! men icke sa nicke, här måste pluggas. Förut var vi på kalas hos Louise, trevligt! ska fortsätta mitt pluggande så jag kan chilla en stund vid paradise hotell om en liten stund, så får hela morgondagen gå åt till ännu mera plugg. 
 
Att jag aldrig lär mig att sätta mig i tid med prover, fast jag började igår men denna gången är det verkligen mycket! så de får gå som det går. Kan inte sitta och plugga dag in och ut som en del andra kan, jag vill faktiskt ha ett liv utanför skolan, med min familj. Man känner sig som världens tråkigaste mamma när man bara pluggar helatiden, borde vara förbjudet! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0