Träning och körning

Hejsan allisammans! 
 
Idag har jag haft fullt upp känns det som, först var det morgonrutinen, duscha, fixa sig, fixa Jason, frukost och iväg till dagis och sedan till skolan. I skolan hade vi en dietist som pratade om kost och näring, och proteiner och you name it, nutricia kom dom ifrån iallafall. Mitt i all undervisning om dessa drycker så går brandlarmet, folk går lugnt ut och sedan springer någon förbi och säger att det inte är någon övning! 
Två brandbilar kom och vi fick stå ute hur länge som helst och huttra! det fanns iallafall ingen brand och lektionen kunde fortsätta. Efter skolan hämtade jag Jason på dagis, så gick vi hem och myste lite framför barnkanalen, och sedan städade vi. Jason var jätteduktig och hjälpte mamma med att dammsuga och diska! Gullunge, vad jag älskar dig, bästa bästa Jason. När vi hade städat klart så lagade vi mat, Jasons favvis, pastasås och pasta, och Joakim kom hem lagom till maten =) Och sedan hade vi några som tjuvringde på våran dörr!! nu fattar man varför äldre alltid blev så sura när man själv var i den åldern när man busringde på andras dörrar, för nu är jag i den äldregenerationen själv, suck! (Det var roligare att busringa än att bli den andra busringer på!! haha) 
 
Har även hunnit med lite träning idag med, med min lilla lillasyster =) och efter det hämtade vi Xzeena och åkte till Lödöse för att ta adjö utav mamma och hennes gubbe som flyger till USA imorgonbitti och ska vara borta i två hela veckor!  hoppas att dom går fort! hihi.
 
 
Nu ska jag kolla lite på tv och sedan ska jag bädda ned mig i den härliga sängen, med min härliga familj! 
Puss så länge! 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Elena

Låter som en händelserik dag! :)

2015-10-07 @ 22:18:46
URL: http://elenalouise.vimedbarn.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0