1 september

 
Nu lider den första höstdagen mot sitt slut, och imorgon fyller min älskade mamma 50år! Men du ser inte äldre ut en 30 mamma =)! Var tvugnen att skriva 30, för jag är ju tyvärr 25 och du måste ju se lite äldre ut än mig iallafall, jag är trottsallt din dotter! haha. Imorgon ska vi åka hem till mamma och fira henne på eftermiddagen.
Jag och Jason har en ledig dag imorgon, skönt!  Hoppas att det blir lite finare väder imorgon, så vi kan vara ute och leka. Annars har jag extra resuser ifall det blir regningt höstligt väder, och det är att baka bullar! 
 
Idag har vi hunnit med mycket efter att jag hämtade Jason på dagis, vi har städat, dammsugit, skurat och grejat. Sedan skickade jag iväg Joakim efter jobbet så han fick köpa såndär ställning med lådor som man har i gaderoberna. Så rensade vi ut Jasons byrå och fixade en egen gaderob till honom. Märkte även att våran lilleman börjar bli stooor, han har vuxit ur nästan ALLA sina byxor! (typiskt att jag måste köpa nytt HAHA) alla såna fina byxor som jag köpte för inte alls längesedan! Illa är det .. haha. 
 
Nu ska jag nog ta mig en lång härlig dusch, och sedan krypa ned i våran nybäddade goa säng, ååh måste ju kolla på Paradise hotel först med.. suck! hahah
Puss på er!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0