Bodypump

Nu förväntar jag mig en fet jäkla träningsvärk dom kommande två dagarna,  för det blev 45minuters pass med bodypump med syster förut, så var även mamma med och en jobbakompis! =) 
Passet var bra, det var svettigt, det var kämpigt och det var värt varenda mjölksyra. Jag längtar tills jag kan klara av dom tyngsta vikterna haha, kommer väl ta sisådär ett par gånger till men jag VILL, och jag SKA ta mig till mitt mål, denna gången ger jag inte upp. Ska absolut inte ta "jullov" ifrån träningen heller, som man alltid är dum och gör, jullov och sommarlov det är ju egentligen då man har ännu mera tid för att träna! Punko! haha.
 
Nu ska jag krypa ned i sängen med min goa familj, blir hemma dag med Jason imorgon med, hoppas hoppas att han är bättre tills på torsdag så man kan komma en skoldag iallafall. TUR att fronter finns!! så man inte missar allt för mycket. Yäyä, Puss och godnatt! 
 
 
 
Tränar ni något skoj? eller tränar ni överhuvudtaget tro :)?  berätta gärna om era bästa träningstips!! :D

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0