Höst

Nu är det verkligen ruggit höstväder ute, det skakar i fönsterna utav "stormen" där ute. Och det faller gula/oranga löv från träden så himla tråkigt att sommaren är slut. Men det är ändå jättemysigt med höst, nu kan man tända ljus och jag måste införskaffa nya goa filtar i soffan och även till balkongen som vi ska hålla upp värmen i iår hoppas jag, den är inglasad. Och det är verkligen så mysigt med en inglasad balkong, så den ska fixas till lite till inför höst/vinter myset hehe =) 
Nu ska jag dra på mig skorna och springa ut med Xzeena i regn storm och rusk! Skönt att hon inte gillar det så hon vill oftast bara göra det hon ska sedan drar hon tillbaka till dörren haha. 
 
Var hemma hos Jasons farmor och farfar förut och tog en promand med hundarna och plockade kantareller, som jag inte ens äter haha men alla andra gör så man får ju vara med, jag var ju verkligen duktig på det! :) hihi
 
 
 
God natt på er. & glöm inte tävlingen på @SAANDRIIIE (insta) som är med Litenleker. 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Netti Starby

Kantareller är verkligen gott :-D Kram

Svar: Haha jasså är de? har aldrig provat haha! Kram
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-09-18 @ 06:15:04
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0