Idoor pass

Hejsan! Nu är jag ny duschad efter ett gott indoor pass på STC. Och innan passet gick vi lite på bandet, så idag har man bränt en del fett haha. Första gången jag gjorde ett indoor pass, och det var ju inte så farligt som jag förväntade mig, tur det! Annars har vi bara kört bodypump och mrl, så kul med lite omväxling och prova något annat =)! och mer energi fick vi utav den kära HEAT drycken som dom har börjat med på gymmet. Den är faktiskt awsome! aldrig gillat såna "sportdrycker" innan men denna är god. 
 
 
Den ökar förbränningen, man får mer energi och den innehåller 14 aktiva ingredienser och den är god
 
Nu ska jag plugga lite innan läggdags! =) Puss så länge.
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0