Kanelbullar och jäkelskap

Idag har vi bakat kanelbullar, bara det att jag och kanelbullar hör verkligen inte ihop men jag ger mig inte!
Första degen blev inte ens degig, så den fick jag slänga. Den andra lyckades jag med! 
Och bullarna blev hyvsat fina, aldrig hänt innan. 
 
Jason har gjort hyss halva dagen, hällt ut saker på golvet, svätt vatten ifrån badkaret, kastat kritor i toaletten, you name it. Vi fick iallafall åka hem till mormor och lämna makrill till henne och Nisse som Joakim fick igår. Och dom blev så himla glada, =) sedan åkte vi hem, Jason somnade i bilen och jag tänkte "äntligen!" så vaknade han självklart(!!) när jag skulle bära hem honom. 
 
Vi lade oss och kollade på tv, och sedan lekte vi lite. Efter en stund gick jag och plattade håret, och tittade sedan in emot våran säng där log Jason med rumpan upp i vädret och snarka haha lilla plutten!
Funderar starkt på att joina honom! Är så trött efter allt stå hej denna lilla krabrat kan hitta på.
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0