kärlkramp hjärtsvikt tvärfraktur...

Hjärninfarkt, hjärtinfarkt, ainusknuta,  pacemaker, andningsbesvär, flimmer, kamrar acetylsalicylsyra.... you name it! En del sitter och en annan del sitter inte, kör all in imorgon så får det gå som det går för det är ett helt mysterium att hålla reda på allt detta den som klarar det borde få äran att vara på första sidan av någon rekondbok för sönderpluggadehjärnor. Mer sönder pluggad än vad min hjärna är och det kan ju inte gå?! Haha. Suttit sedan klockan 13 med lite pauser såklart och sedan lite under dom senaste två dagarna. Nästa prov ska jag börja med i tid för engångsskull. 
Nu har jag hittat in till sängen, våran nybäddade säng. I ljusa fräscha färger, romantisk stil som min mamma säger haha :) och i den goa nybäddade sängen fann jag ett helt garage som Jason har byggt upp här haha småbilar precis överallt!! Har era barn också massa små gömmor med deras favorit saker? 

God natt på er från en övertrött pluggande mamma med no brain just nu.  Hahaha God natt. 



Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0