Medicin prov

Pluggar .. igen. Imorgon ska vi ha ett medicin (2) prov och jag började att plugga typ förut vid fyra tiden. 
Tur att vi hade ett liknade prov i torsdags så lite kommer man ihåg, om man nu hade rätt på det provet haha.
Kommer drunkna utav alla skoluppgifter denna terminen känner jag!! Ska skriva massa inlämningar innan det är dags för praktiken, den sista praktiken!! =) sedan är jag klar med denna underbara utbildningen. 
Det har varit en tuff utbildning men den är helt klart bra att ha i ryggväskan genom livet =) och man har fått lära sig så mycket om massa med olika sjukdomar och ja, mycket annat. Men ja, den har varit tuff. 
Men snart är jag igenom, hoppas det inte blir något vel nu bara med praktik och allt, eller att jag missar på ett prov för det kommer jag aldrig orka haha. Men det ska nog gå bra! 
 
Nu får jag plugga vidare, så ont i handen av allt skrivande bara. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0