Medicin provet ..

Gick nog sådär, jag har inte haft tillräckligt med tid och ork att läsa på. Det är verkligen inte lätt att få ihop det med familj, och skola sedan ska man ha en fritid också, och helst av allt så ska jag hinna jobba med. Redan kommit på två fel jag hade haha, så typiskt. Jag fick total hjärnsläpp så jag skrev bara något för att det skulle se bra ut haha, men det var så fel! Jaja, hoppas det andra stödjer upp allt haha.
Nu sitter jag hemma och försöker få ihop mitt gymnasiearbete, börjat med smärta. Som vi ska skriva om och fördjupa oss inom det, as svårt. Och det ska göras med andning, och ja allt annat med. Alltså en del saker.
Undra när man ska hinna med allt, och det ska vara klart innan parktiken som ska göras på ett sjukhus, jag är så nervös så jag kan dö, sjukhus! men det kan nog bli roligt. 
 
Men snart lägger jag ner detta och går och hämtar min plutt på dagis istället =)! 
 
 
 
 
Puss så länge!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0