Sveriges största marknadsplats för begagnad kurslitteratur

Jag som själv är student vet precis hur dyrt och tråkigt det är att köpa böcker till alla kurser man ska läsa, men nu har jag hittat en sida som heter studentapan där man lätt kan köpa  begagnad kurslitteratur och man kan även sälja av sina böcker där, gratis. Sedan betalar man sin/sina böcker direkt på deras hemsida och om man inte får boken skickad till sig så får man tillbaka alla sina pengar, och det är ju en himla trygghet för man vet aldrig om det är något lureri, därför tcker jag att detta känns jättebra. Och man slipper även ha kontakt med säljaren/köparen via mail och krångla med betalningar ovs. Det är just nu över 400.000 studenter som är med på denna hemsidan och köper/säljer sina böcker, och dom kan även skriva sammanfattningar till andra studenter om kurslitteraturen dom har läst. 
 
Så är du student eller känner någon som är student tipsa om denna sidan --> studentapan.
Jag själv kommer att använda mig utav denna sidan hedanefter, synd bara att man inte upptäckte den tidigare!
 
 
 Detta inlägg är sponsrat! =)

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0