my new tattoo

Igår blev min tatuering äntligen klar! och idag har jag fått bort plasten som ska sitta över natten, skönt! 
Jag är sjukt nöjd med den, och jag har försökt lite halv dant att ta ett hyvsat bra kort på den men det funkade inte så bra, så ni får en sämre än halv dant på den ikväll haha. Ska tillbaka och fota den om några veckor för den har lite olika färger pågrund av att en del redan är läkt och en annan del är helt ny. 
 
 
Får försöka ta ett bättre med systemkameran någon dag :)! men som sagt grymt nöjd är jag iallafall =)
 
nu ska jag kolla efter en frän jacka till Jason, ny vårjacka då han gamla var liiite för liten. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0