regn regn ☔

Tråkigt när det ska regna hela tiden!
 Vill ha sol 🌞 

Idag har vi sovmorgon men Jason vaknade strax innan sju iallafall, inte ovanligt när vi har sovmorgon haha. Men vi har legat i sängen tills nu och kollat på bilar så det var ju najs. 
Sedan ska Jason till dagis i några timmar och jag ska jobba några timmar. Skönt att bara jobba en halv dag idag när man inte känner dig riktigt frisk och kry. Sedan är vi lediga i två dagar innan jag ska jobba helg. Ska även försöka att hinna att beställa ny tatueringtid så att den blir klar snart haha har ingen haft tiiiid innan så nu får jag ta mig tid helt enkelt. Den ska ju bara fyllas i lite sen är den klar :) 

Yäyä nu ska jag göra frulle :)! Puss 😙 


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0