så de kan gå när jag och

 
Hoppas vad det kan gå när jag och Jason skulle lossas sova för Joakim, Jason somnade på riktigt! haha och jag var inte heller så långt ifrån att somna. Så himla trött är jag! så idag ska jag sova tidigt. Tur att klockan iallafall var lite över halv sju när Jason somnade haha. Typiskt! men mysigt var det iallafall när han kröp ner brevid mamma och skulle lossas sova haha. 
 
Idag har jag vart och jobbat och det har vart en bra dag. Synd bara att man ska vara så trött, men det är pågrund av att Jason knör så mycket på mig och sedan blir det så jäkla varmt så ja, snart får han nog börja sova i sin säng kanske. Tycker det är så mysigt när han sover med oss , men jag får nog ta och inse nu att det är ganska trångt och varmt, och om han inte vill soa i sin säng snart så får vi väl köpa en större hihi.
Han har sovit med oss varje natt sedan han föddes, han har MAX sovit i spjälsängen/sängen i ca 10 timmar, mer är det nog inte haha. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0