Sista lediga dagen

Idag är min sista lediga dag & imorgon börjar jag att jobba, men det är ju bara lödag och söndag haha =) och på måndag ska jag förnya min medicin delegering så får plugga lite i helgen också! haha men man kan ju det redan i och med att jag har haft delegering ett par år nu så det kommer nog att gå bra.
 
Idag vaknade Jason med tuppen iallafall, vid så där sju tiden som vanligt när vi är lediga! hemma hos oss får man aldrig sova ut. Dom dagarna han inte vill gå upp är dom dagarna som vi måste gå upp haha! unge. 
Jag har börjat sortera all skit som man samlar på sig under åren, idag är jag i köket. Och ja, jag måste ha gillat att köpa nya plats saker till Jason när han var mindre för dom ramlar nästan ut när man öppnar skåpen haha. Så idag åker dom ned till källaren, massa nappflaskor och tallrikar, muggar och you name it.
Sedan ikväll ska Jasons farmor, farfar, farbror och moster kommer hit på middag =) fullspäckat schema!
Hoppas även på att min mamma kommer ner idag så vi kan slänga lite skit haha =)!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0