Tisdag 12/4

Våran dag har bestått av jobb för mig och Joakim och våran lille Jason har varit på förskolan och lekt.
Den sista halvtimman innan jag kom och hämtade han så var han jätte ledsen och saknade mamma och pappa, våra lille plutt! 
 
 
I eftermiddag har vi vart hos Jasons faster m. familj och Joakim hämtade ett fiskespö där också. Sedan åkte vi till Jasons farmor och ställde in Jasons ena bil i garaget brevid den andra så nu har han en jeep och en cadillac i farfars och farmors garage haha =) När vi kom hem så kom morfar (min pappa) på besök så vi fikade på balkongen och sedan blev det en runda med min syster och Xzeena. Så nu ligger jag utmattad i soffan och ska kolla på tv med Joakim innan vi ska lägga oss, jag hoppas mer än gärna på sovmorgon imorgon! är så trött!! men jag vill ju inte lägga mig än för man vill ju hinna umgås med gubben lite innan han ska jobba igen haha.
 
 
Följ mig på instagram =) uppdateras mycket mer än bloggen! jag följer gärna er också! så lägg till mig så lägger jag till er, jättekul att få lite nya att följa =)! 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0