19 augusti

Godkväll! 
Här ligger jag vaken efter en bra jobbkväll och kollat på fotboll 👍 haha HEJA SVERIGE! 
Galet trött men jag känner mig så as tråkig om jag går och lägger mig. 

Idag är det iallafall ett årsedan jag Jason och min mamma skulle åka och hälsa på min morfar. Men ca en timma innan vi skullle åka så fick min mamma det otroligt jobbiga samtalet, att morfar hade somnat in. Så Jason fick åka med Joakim istället, jag som ville att morfar skulle få träffa han 😢 men nu vet jag att han är med Jason helatiden 💖 
Du är otroligt saknad morfar, det är så tomt. Och att du redan har vart en ängel i ett helt år är helt sjukt,  tiden har gått så fort. Det känns verkligen inte som om det var ett årsedan vi alla satt i rummet och sa hejdå till dig. Så mycket kärlek och så mycket sorg. Men vi vet att du har det bra och det betyder mest 💖 och vi ses igen! 

Jag, Carro (min syster) & Nattis (min kusin) och vår kära morfar|farfar ♡ 

"Ta hand om era nära och kära för man vet aldrig när dagen kommer som man förlorar någon man håller kär". 

💖

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0