Fullt upp

 
Denna dagen har verkligen vart igång helatiden, först upp vid 6 och fixa sig, på jobbet innan klockan sju. Haft fullt upp där och sedan åkte jag och min syster och handlade dirkekt efter jobbet till kalaset imorgon. 
Vi glömde ju hälften, kanske inte riktigt så illa men ja, vi glömde lite iallafall så vi fick åka till en annan affär och där mötte vi upp mammsen med. 
Sedan åkte vi hem och jag dog lite på soffan innan Joakim, Jason och Daniel hoppar in genom ytterdörren. 
Sen var det fullrulle igen, göra middag och sedan sög jag ur den sista orken till att börja med smörgåstårtan.
Caroline kom och hjälpte mig, en perfekt brödskärare är hon! men ja nu är tårtorna äntligen klara, Jason sover, Joakim är hos grannen och jag har precis tagit den där efterlängtande duschen och har nu krypit ned i soffan med Xzeena och massa tända ljus. 
 
 
Imorgon blir det fullrulle igen, upp och handla med syrran, sen hem och städa innan det kommer folk hit.
Och sen kan kalaset börja haha, och efter det måste jag antagligen städa igen haha.
 
Hoppas ni har haft en bra dag! Puss

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0