Halkat på latmasken

Hela familjen sover, alla förutom jag! dom somnade på soffan framför sommarlov så jag passar på att lägga mig i sängen och blogga lite =) Xzeena ligger brevid och snarkar hon med. 
 
Visst är det kul när ALLA verkligen ALLA utan en själv somnar såhär ... haha ! nej fy vad tråkigt det är. 
Idag har jag iallafall vart med min syster och Jossan på STC och tränat lite gym, så mycket man orkade efter en lång pause! men nu ska jag bannamig inte ta någon mer pause, nu ska jag försöka stärka mina muskler ingen som antagligen har sjunkt ihop efter denna sommaren. SUCK! att man alltid ska halka på latmasken när sommaren kommer.. inte okej! 
 
 
Ja, nu är snart sommaren över, men tyvärr hinner jag blir ett år äldre (yngre) innan sommaren tar slut också. Men sen är det fram med alla lyktor och värmeljus igen, så himla mysigt! nästan så man längtar lite haha =) !
puss och kram!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0