Sova, 40 årsfest och tända ljus 🍁

 
Denna dagen har varit lugn och bra för mig, jag gick upp med Jason vid sju och Joakim fick sova till nio kanske tillochmed halv tio. Sedan la jag mig brevid honom och somnade som en sten när jag v'äl visste att han var vaken så han hade kollen på Jason. Sedan lät dom mig sova och dom åkte till Jasons farmor och farfar några timmar. Så med handen på hjärtat kan jag tala om att jag sov ända till tolv idag, så skönt. Sedan låg jag och kollade på 90210 till klockan halv tre tror jag haha. 
Sen fick jag lite panik så jag var tvugnen att gå upp och tvätta, städa och byta sängkläder. 
Så skönt det ska bli att krypa ner i en nybäddad säng! 
 
När Joakim och Jason kom hem så gjorde vi oss iordning för 40årskalas hos Joakims kusin. Och där var vi några timmar och åt middag mm. Sedan så åkte vi hem, så nu har vi vart hemma i ca en timma och Joakim ville så gärna åka tillbaka och fira hans kusin mer, så ja det är klart han fick =). Han tyckte även det var lite jobbigt när han fick piskan efter sig när vi skulle åka hem hahah! 
 
Men iallafall så kom min syster hit och hämtade honom så nu är dom påväg tillbaka =). 
Och jag sitter här i lugn och ro med Xzeena och tvn, men den tittar jag inte ens på! och massa tända ljus med, det är ju typ höst och det bästa med hösten

🍁

 är att man kan tända massa ljus! =) 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0