1a december

Idag välkomnar vi den första december och årets sista månad är här.
Nu ska det julhandlas och fixas inför jul och nyår, alla affärer kommer vara knökade hela månaden och jag kommer få panik på allt folk som springer ivägen haha. 
På lördagmorgon åker jag min mamma och syster till Ullared och ska försöka julhandla allt så att det är klart inför julafton, och där lär det ju krylla av underbara människor. 
 
Och idag har jag tänkt att jag, Jason och Carro ska baka pepparkakor och sedan ska vi försöka få bra julkort på Jason och Xzeena med. Så ja, det blir väl fullt upp idag. Ska även städa lite så det blir lite julfräscht här hemma. 
 
 
Förra årets julkort på Jason =)!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0