en vecka kvar

 
Idag är det en vecka kvar till julafton, sjukt vad tiden går undan! 
så i veckan måste alla julklappar bli klara och allt som ska fixas inför julafton. 
I år ska vi vara hemma hos min mamma och fira jul med hela min underbara familj, ska bli kul. 
 
Men iallafall idag är det fullrulle som vanligt hemma hos oss, vi ska göra oss iordning nu och åka på kalas hos Jasons kusin. Sedan ska vi hem och fixa oss igen inför mammas gubbes 50års fest =) och Jason ska vara med sin farmor och farfar idag, vilket han ser framemot nu. Tro det eller ej, det brukar vara ett himla gnäll att han ska vara med mig och Joakim men nu tycker han att det ska bli kul att vara med farmor och farfar =)! 
 
Igårkväll när vi hade nattat Jason så körde vi igång med pepparkakshustävling emot min syster och hennes kille. Så in på min facebook och RÖSTA föfan! haha så vi vinner, jag är lite tvek för dom hade gått inför det mer än vad jag trodde! illa haha.. o vårat rasade ju så vi fick lösa allt i sista sekund. Men men kul var det, vi fick sätta vårt förhållande på prov iallafall och vi är fortfarande tillsammans, hahaha! 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0