Lucia firande

Nu har jag landat i Jasons säng efter en dag på jobbet och Lucia firande på Jasons dagis.

Det var massa söta små nissar, lucior, tärnor med mer där. Dom sjung och dansade för oss, så duktiga så! 

Idag kom även foglossning som ett oväntat brev på posten, underbart! Värker när jag går, vid fiffilotta, ljumskarna och vid höfterna. Kände mig som en gammal tant sista timmen på jobbet och under lucia firandet.
Så nu ligger jag här som en klubbad säl haha! Bra att jag är ledig imorgon så jag kan vila och hoppas på att de försvinner. Ska även till mvc imorgon och ta prover och lyssna på lillebror. Hoppas mitt socker är bra!!! Håll tummarna för mig. Jag kollade de hos mormor i fredags och då va det bra, log på 5.1 så jag hoppas att de håller i sig! 



Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0