Varför ska det vara så satans svårt!

 
Jag har tittat på barnvagnar fram och tillbaka i säkert 3 månader utan att hitta den perfekta. Jag har hittat en som jag tycker om och det är Britax Duovagn Smile 2. Men jag fortsätter ändå att leta för att jag tror att den "perfekta" ska dyka upp, men ja, det är nog britaxen som får bli den rätta helt enkelt. (låter nästan så jag letar efter den rätta killen, men han har jag ju redan haha) 
 
 
Den är fin, stilren och innehåller bilstol också och det är ju toppen över i:et. 
Men ska nog kolla liiiite till, kanske hittar värsta fyndet på mellandagsrean vem vet haha! 
 
påtal om barnvagn och fynd så var jag Jason och min syster i stenungsund idag för att köpa en ny jacka till Jason då har han vuxit hur mycket som helst så hans "gamla" (känns som jag köpte den nyss) jacka har blivit lite liten, så vi hittade faktiskt en ny på HM idag som passade min pojke perfekt. Så nu har han ny overall och ny jacka, även nya vinterskor. Så nu är han redo för vinter leken, om det nu blir någon snö vill säga. Det känns inte så, och det känns absolut inte som att det är julafton om fyra dagar, helt sjukt. 
 
Jaja, nu ska jag ut med Xzeenus och sedan kommer min syster på middag. Ska lära henne göra fisk med sås haha! hon behöver utöka sina matkundskaper lite som jag har fått göra dom senaste åren. 
 
Puss och Kram!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0