🌟 vecka 30 (29+0) 🌟 - här avslöjas det aktuella namnet!

 
Hej! 
Igår gick jag in i vecka 30 (29+0) med lillebror i magen. Så skönt att det faktiskt börjat att närma sig, snart har vi han hos oss. Om ca 12 veckor är du här! helt sjukt vad tiden går fort när man tänker efter fastän det ändå känns som om den går så sakta haha knasigt.
 
"Enligt appen så väger bebisen nu runt 1,43 kg och är 36cm lång. Hans lungor, muskler och hjärna håller på att utvecklas, även hans skelett. Han kan även ha vänt ned huvudet i bäckeningången och kan sparkas upp emot bröstkorgen, och ja, det har jag faktiskt kännt lite."  om cirka 75 dagar är du här! Nu har jag vart gravid i 205 dagar, och det är bara 75 kvar!! underbart.
 
 
'
Känns som om vi inte alls har förberätt oss denna gången, när Jason skulle komma så köpte vi vagn i typ vecka 20 och fixade hans kryp in, kläder och allt det där. 
Men denna gången har vi inte fixat något! jo, vi har nog kommit på ett namn som vi vill ha och det lutar emot Adrian. Det är så fint, och det passar med Jason också. 
Jag var helt inne på Adrian men Joakim har vart tveksam men nu är det han som är mer inne på Adrian än vad jag är haha, kul. Men ja, det får nog bli en liten Adrian iallafall om vi inte kommer på värsta braiga namnet innan eller efter förlossningen. 
 
Nu ska vi bara fixa allt annat också, tex vagn. Jag vet inte vilken vi ska ha!! jag är sjukt sugen på en Britax men ja vi får se vad det blir. Sedan vill jag gå igenom Jasons gamla kläder, finns en heldel "nytt" där också som han inte hann anväda eller som inte alls är mycket använt. Sedan ska vi köpa massa nytt också såklart, vill inte att lillebror ska behöva "ärva" allt ifrån storebror, det är inte rättvist!! 
Sedan behöver vi en ny skötväska, fixa himmelsäng och få upp spjälsängen. Ja, allt de där mysiga! 
Men nu ska jag nog bara jobba några veckor till sedan kan man gå in i bebisbubblan och fixa här hemma.
Sen ska man ju packa BB-väskan också, ja det lär ju gå ganska fort nu för vi har så himla mycket att fixa. 
 
& vet ni, nu har jag äntligen avslutat en kanonbra jobbhelg och ska vara ledig i en hel dag imorgon. Skönt! är så trött och har även fått en manlig jobbig förkyldning. (smittad av joakim så den måste vara lite manlig, för den är sjukt jobbig.)  Puss !! 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0