Ännu en ....

då var det söndag igen, veckorna går så fort! men det är ändå skönt för ju fortare det går så kommer snart sommaren =D haha. Och när den är här så får det gärna gå långsamt igen! 
 
Ikväll blir det ännu en regning jobbkväll att genomföra. Hoppas den går lika fort som gårdagens så är man ledig imorgon också och då ska jag umgås med mitt lilla hjärta och vi ska gå ner till Kungälv och hämta lite papper också, om jag hittar dit ... det gjorde jag inte i fredags haha.
 
Men iallafall innan jobbet ska jag hinna städa lite och hänga tvätt, sedan ska jag göra mig iordning och gå en runda med min söta hund! Så puss så länge
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0