Fy vad härligt!! ..

Visst är det skönt med sovmorgon på en lördag? Ja det är det haha. Men icke sa nicke, Jason vaknade klockan sju huhu! Jaja det är väl dags att han kommer in i rätt rutiner igen efter all ledighet och vabb. 

Så nu ligger han i ena hörnet av soffan och kollar på "brumbrum" på datan och jag och Xzeena ligger i andra halvan och kollar på nyheterna. 
Joakim är och jobbar en stund idag ochar sedan ska vi hitta på något med Jason han har ju vart hemma i över en vecka nu stackarn. Så jag får vackert trotsa min förkylning idag en stund, vaknade med huvudvärk och ont i halsen idag usch och fy, trött som en zombie känner jag mig med. Men jag tror att det är värst på morgonen så jag ska nog trotsa detta imorgon med och jobba imorgon. Hoppas jag blir bättre under dagen! 

Hoppas ni får en bra dag! 😙


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0