ikväll ska jag...

Kan ni gissa när Jason vaknade idag? - japp klockan 7... som vanligt! Haha. 
Så vi har hunnit städa och lekt lite idag också så nu ligger vi och vilar lite för snart blir det dagis för lilleman och jag ska jobba ikväll, ska gå brevid ikväll. Är trött som en fiskunge och vill bara sova men somnar jag nu så lär jag försova mig haha! Så får vänta tills ikväll :)!


Hittade en sjukt gammal bild på min gamla bilddagbok haha nu mera så heter den ju något annat haha. Hittade massa gammal skit så himla pinsamt , jag hade det verkligen inte lätt i ungdomen haha! Det ena efter det andra,  men jag var ganska så hemlighetsfull då också nästan så att jag blir sur på mig själv  för ja kommer inte ihåg alla hemlisar längre haha! 

Skönt att man har fått ordning på livet men gud vad gött man hade de förr haha va i skolan när man kände för det sedan hängde man bara med vänner och festade lite då o då haha aa nä gött att man växte upp tillslut 😂 

Aja puss så länge 😙

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0