Long long day

Idag fick jag ju sovmorgon så himla skönt!
jag vaknade tillochmed innan Jason och hur ofta händer det om man inte ska upp tidigt och jobba haha. Så det var ju najs!  

Idag har jag hunnit med en del, som vanligt.  
Först hade vi en mysfrukost här hemma och sedan har vi städat lite och fixat. Vi har även hunnit att softa framför tvn innan vi gjorde oss iordning. Mamma kom vid halv två tiden och passade Jason så jag kunde åka på hemligt uppdrag haha och det gick jättebra! 

Och efter ett mycket lyckat uppdrag så gick jag Jason Mamma (mormor) ut och gick i skogen med Xzeena och kollade på vår lilla damm som vi har här. Sen kom Caroline och Joakim hem ifrån deras jobb så då åkte jag mamma Caroline och Nathalie och handlade en sväng ♡ 

Och nu äntligen ligger man i sängen och ska natta Jason efter en liten långpromenad med Xzeena 🐶

Snart ska jag natta mig själv också för imorgon ska jag jobba en sväng..... 

Hoppas ni har haft en bra dag! 


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0