och GISSA vad jag ska göra?!

I förmiddags så blev det en promenad med Jason och Xzeena i skogen som vi nu mera brukar göra när vi är lediga :) 
Men idag är det ju vår väder ute, så gött! Äntligen!  bara det inte blir mer överraskningar med snö och elände. 

Sedan har vi bara vart hemma och tagit det lugnt och Jason har lekt med sin nya bil nästan hela dagen.  I eftermiddag väntas ett bodypump pass med min syster också. Och imorgon är det tillbaka till verkligheten igen med jobb och dagis. 

Och GISSA vad jag ska göra på fredag??? 
Jag ska gå ut!! Det var ju 100 årsedan sen sist!
MEN jag ska ta de lugnt för Joakim ska upp och jobba tidigt så jag har ju Jason tidigt på morgonen haha. Men jag brukar ALLTID ta det lugnt så det ska inte vara något problem :) 



Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0