39 graders feber

Godmorgon på er!
 
När jag kom hem igår kväll ifrån jobbet så hade min lilla älskling fått feber igen, han fick feber i onsdags morse först som sedan gick över och kom igår kväll igen. Den låg på över 38 grader igår kväll och nu ligger den på 39 grader, han orkar inte gå upp ur sängen heller =( min lilla plutt. Och han har fått alvedon inatt och ska få det snart igen. Hatar att se han så här, hade hellre haft det själv så han får vara frisk. 
 
Vi har lagat i sängen hela morgonen och kollat på Bilar, och sedan lite på Pippi och nu kollar vi på Bilar 2. 
Och ikväll ska vi på kalas men Joakim får vara hemma med Jason så får jag och min syster åka på kalaset.
Hoppas att Jason blir bättre snart, att den jäkla febern ger sig! 
 
Min lilla bebis får inte vara sjuk :( 
 
Hoppas ni får en bra fredag!! =) 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0