Brr kallt!

Godmorgon på er!
 
Idag fick jag sova enda tills kvart i åtta, skönt! haha men jag fick faktiskt ligga kvar i sängen till halv nio så det var ju gott. Idag ska jag städa lite och tvätta, ni måste tro att det är det ända jag gör, och ja, det är det nästan! 
Ikväll ska jag jobba också så jag hoppas att jag piggnar till snart! är så förbannat trött! men det blir nog bättre snart efter lte städ med hög musik och sedan en dusch! 
Jason sitter och kollar på tv, barnkanalen och Xzeena ligger brevid lungt och skönt! hehe.
 
Och ute är det nästan -15 brr! kommer frysa ihjäl ikväll när jag ska jobba, usch! hoppas att det blir "varmare" ikväll! får palta på mig med massa kläder. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0