Fyfaraoo!

Fyfaraoo vad det är kallt ute, usch!  tur att det inte har kommit någon jobbig snö iallafall, jag veeeet, det är tråkigt för barnen... men ändå skönt att det inte har kommit något! 
 
Men iallafall, jag har nyss vart ute på en iskall promenard med Xzeena. J och mini J åkte till kärna för att vara ute och grilla o leka, vilket inte är min grej så jag är hellre hemma och grejar haha. Hatar att vara ute i flera timmar i denna kylan, usch! inte kul alls, fått mén ifrån skoltiden kanske när dom tvingar dom stackars barnen till att vara ute även fast dom nästan har fryst ihjäl, blablah. 
 
jaja, nu får jag väl gå och göra mig iordning och sedan får jag väl .... hitta på något ! (=
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0