Helt slut

Godkväll på er. 
 
Här ligger man äntligen i sängen efter en lång dag med massa bus med Jason och städ utav lägenheten. Sedan var även morfar (min pappa) här på besök och efter det åkte vi och handlade och kollade på en soffa som ska få flytta hem till oss, så kul! äntligen ska vi ha en mörk soffa! så trött på den vi har nu haha.
Men iallafall, efter att vi hade kollat på soffa så gick vi hem till min lille kusin på kalas hon har fyllt 9år helt sjukt vad tiden går undan! nio årsedan den lille kom till oss. Så där fick man träffat nästan hela släkten =) 
Imorgon hoppas jag på en liten sovmorgon då jag ska jobba kvällen imorgon, så Jason får gå till dagis en stund imorgon, ca 2-3 timmar, han har det för bra våran prins =) inte många barn som har det så bra tror jag, en del har sina barn morgon till kväll på dagis så tråkigt! jag mår dåligt av att bara lämna han långa dagar ifrån sju till kvart över fyra två - tre gånger i veckan, och andra barn får vara där ifrån 6-18 varje dag! usch, stackars dom! Jaja, här kommer lite bilder ifrån idag, mobilbilder dock! 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0