a day off tomorrow

Imorgon är min efterlängtade lediga dag denna vecka, sedan kör jag på igen och jobbar helgen. Skönt att vara ledig fredagen innan och sedan göra lördag och söndag då går helgen betydligt mycket fortare =).
 
Idag har jag jobbat och när jag kom hem så åt jag med min syster och sedan kollade jag på Devious Maids tills Joakim och Jason kom hem, så jag fick en lugn och skön eftermiddag haha. Men måste erkänna att det är fruktansvärt långtråkigt när dom inte är hemma. Så imorgon åker dom inte en meter utan mig! that´s it. Vi hann även med en liten kvällsrunda med Xzeena och Jason innan det var dags för lilleman att sova, så nu ligger dom båda här och sussar. 
Imorgon ska vi ha en stor städning och sedan ska vi hitta på något skoj. Mamma kommer och hälsar på också =). och sedan får det bli en lugn kväll hemma med fredagsmys. 
 
 
Nu ska jag kolla lite på Devious Maids innan jag somnar haha. 
 
Puss 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0